top of page

VROUW COACHING

Bijgewerkt op: 16 nov. 2023



Een genezende en spiegelende beweging tussen een gevende Vrouw en een ontvangende Vrouw, begeleid door mijn innerlijke liefdes symfonie van vele Bron klanken en taal. Vanuit een veilige en zuivere ruimte, kan jij bij mij, jezelf volledig toelaten in alle bewegingen en woorden die zich aandienen in dat moment.


Mocht jij openstaan voor een ontspannende massage, raak ik je liefdevol aan, daar waar je lichaam en bron erom vraagt. Tijdens ons gesprek en de massage kunnen er soms pijnlijke spiegelingen naar de oppervlakte komen. Schaduwen die met de kracht van Bronfrequenties en aanrakingen natuurlijkerwijs hun weg weer terugvinden naar je harmonische bron centrum.

​


  • Sessie 90 minuten - bijdrage 75 euro (traject van 10x = 675 euro)

  • Sessie 45 minuten - bijdrage 35 euro (traject van 10x = 315 euro)

Een Vrouw Coaching sessie kan zowel privé bij mij thuis als online.


Resoneert bovenstaande met je en ben jij toe aan een positieve verandering in je leven, neem dan vrijblijvend contact met me op. Mijn e-mail en contactformulier vind je onderaan de Rose Sessies pagina.


Aanbeveling:

Jil is een vriendelijke verschijning waarmee je makkelijk een connectie mee maakt. Ze stelt je gerust en luistert aandachtig naar je vragen.

Vanuit haar levenservaring kan ze heel ver meegaan in mijn innerlijke wereld en luistert ze zonder oordeel. Sterker: Jil is er erg goed in om met een paar liefdevolle zinnen samen te vatten wat er in mij speelt. Haar healings voelen heel ontspannen en vanzelfsprekend aan.

Vaak dicht bij de aarde op een matje, zodat ik mij heerlijk geaard voelt. Met lichte aanrakingen en haar brontaal, brengt ze mij in andere (mystieke) sferen, die zeer helend aanvoelen. Na de behandeling neemt ze uitgebreide de tijd om samen te bespreken wat er is aangeraakt en wat ze heeft gevoeld en gezien. Vaak komt dit overeen met wat ik zelf heb ervaren.

Jil is een vrouw met een mooi hart, een zacht gezicht en een prachtige stem. Een Vrouw Coaching-Healing sessie bij haar is een cadeau voor jezelf, waarmee je weer verder kan op het pad van zelfontwikkeling.


Andrea

​

Nieuwsgierig naar hoe anderen een Vrouw Coaching of Blue Rose Sessie hebben ervaren? Lees dan verder bij de aanbevelingen.

​

Liefs Jil

17 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page